Language
Currency
0

No products

Shipping Free shipping!
Total 0,00 zł
Go to cart Check out

Product successfully added to your shopping cart

Quantity
Total

There are 0 items in your cart. There is 1 item in your cart.

Total products (tax incl.)
Total shipping (tax incl.) Free shipping!
Total (tax incl.)
Continue shopping Proceed to checkout

The Blog

sty 24
Ile białka po treningu należy spożywać? Osoby ćwiczące powinny przyjmować 1,2-18 g białka na każdy kg masy ciała. Sporo zależy przy tym od uprawianej na co dzień dyscypliny sportowej. Większa ilość białka jest konieczna, bo aktywność oznacza szybszy rozpad białek w czasie ćwiczeń i po ich zakończeniu. Jest też potrzebna do regeneracji oraz wzrostu masy mięśniowej.... Read more
sty 24
Suplementy diety, które wspierają redukcję tłuszczu podzielić można z uwagi na sposób, w jaki działają na organizm człowieka. Są one skierowane do wszystkich osób walczących z nadprogramowymi kilogramami, także tych o niskim poziomie aktywności fizycznej. Czy spalacz tłuszczu działa zatem bez ćwiczeń? ... Read more
gru 27
Oczywiście dieta na masę mięśniową musi zawierać odpowiednią ilość białka. To w końcu podstawowy składnik budulcowy mięśni. Z drugiej strony jego nadmiar w diecie może być szkodliwy. Ile białka na masie należy spożywać? Jak powinna być w tym przypadku skomponowana dieta? ... Read more
gru 27
Jaka kreatyna jest najlepsza? W jaki sposób można przyspieszyć proces odchudzania się i poprawić efekty regularnych ćwiczeń fizycznych? A może celem jest wzrost tkanki mięśniowej? Czy kreatyna rzeczywiście jest tak istotnym suplementem diety? Co warto na jej temat wiedzieć? Jaką kreatynę wybrać dla siebie? ... Read more
Showing 1 to 4 of 8 (1 Pages)
Please wait...